Geleceği Şekillendiren Öğretmen Adaylarının Yenilikçi Çözüm Arayışları: TÜBİTAK 2209-A Proje Yolculuğu |
|
Başlangıç Tarihi: |
2023 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Prof. Dr. Adnan BAKİ Prof. Dr. Berna CANTÜRK GÜNHAN Prof. Dr. Sibel SOMYÜREK Prof. Dr. Tolga GÜYER Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ (Yürütücü) Doç. Dr. Gül ÖZÜDOĞRU Doç. Dr. Hatice YILDIZ DURAK Doç. Dr. Özlem ATEŞ |
Proje Tanımı |
|
Society 5.0 for Gifted Education |
|
Başlangıç Tarihi: |
2021 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
Ulusal Ajans destekli Avrupa Birliği IPA Projesi |
Takım |
Gökben YILMAZ (Yürütücü)
Doç. Dr. Nilüfer ATMAN USLU (Araştırmacı) |
Proje Tanımı |
Projenin amacı üstün yeteneklilerin eğitimine yönelik “tasarım odaklı akıllı toplum” felsefesine ilişkin bir bakış açısı geliştirmektir. Bu bağlamda, İzmir, Manisa ve Aydın’daki 100 BİLSEM öğretmenine Toplum 5.0, girişimcilik, bilim felsefesi, araştırma yöntemleri, finansal okuryazarlık, tasarım odaklı düşünme modeli, proje yönetimi ve ilgili diğer dersler konusunda eğitim verilmesi; Toplum 5.0, girişimcilik, disiplinler arası çalışma, tasarım odaklı düşünme modeli vb. konuları kapsayan bütünsel bir eğitim programının geliştirilmesi; Tasarım odaklı düşünme modeli tabanlı proje yönetimiyle ilgili öğrenme nesnelerinin dağıtımı için web tabanlı bir araç oluşturması amaçlanmıştır. |
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Etkileşimli Okuma Resimli Çocuk Kitabı Setinin Tasarımı Ve Geliştirilmesi |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Tuncay CANBULAT (Yürütücü) Arş. Gör. Elif İLHAN ŞİMŞİR (Araştırmacı) Doç. Dr. İlyas YAZAR (Araştırmacı) Dr. Öğretim Üyesi Erkan SERÇE (Danışman) |
Proje Tanımı |
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Etkileşimli Okuma Resimli Çocuk Kitabı Setinin Tasarımı Ve Geliştirilmesi |
Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Duygu Tutum ve Kaygılarının Değerlendirilmesi |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Tuncay CANBULAT (Danışman) Lisans Öğrencisi Gizem SAYIN (Yürütücü) |
Proje Tanımı |
Sınıf Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Duygu Tutum ve Kaygılarının Değerlendirilmesi |
Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zekanın Etik Kullanımına Yönelik Öğrenci Ve Öğretim Üyesi Algıları: Karma Bir Araştırma Proje Yürütücüsü |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ (Danışman)
Lisans Öğrencisi Baran ERİN (Yürütücü) Lisans Öğrencisi Beste DEMİRER (Araştırmacı) Lisans Öğrencisi Mehmet BENLİ (Araştırmacı) Lisans Öğrencisi İffet Kurşunoğlu (Araştırmacı) |
Proje Tanımı |
Matematik Eğitiminde Üretken Yapay Zekanın Etik Kullanımına Yönelik Öğrenci Ve Öğretim Üyesi Algıları: Karma Bir Araştırma Proje Yürütücüsü |
Matematik Eğitiminde Konuşma Aracısı Tabanlı Rehberlik: Chatbot Teknolojilerinin Öğrencilerin Ders Memnuniyet Ve Katılımına Etkisi |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ (Danışman) Lisans Öğrencisi Gökçe AKKUŞ (Yürütücü) |
Proje Tanımı |
Matematik Eğitiminde Konuşma Aracısı Tabanlı Rehberlik: Chatbot Teknolojilerinin Öğrencilerin Ders Memnuniyet Ve Katılımına Etkisi |
Patlayan Noktalar Tekniği İle Ders Planı Tasarlanması, Uygulaması Ve Sürece Dair Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi Patlayan Noktalar Tekniğinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerine İlişkin Algılarına Etkisi |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ (Danışman) Lisans Öğrencisi Beyzanur TOSUN (Yürütücü)
|
Proje Tanımı |
Patlayan Noktalar Tekniği İle Ders Planı Tasarlanması, Uygulaması Ve Sürece Dair Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi Patlayan Noktalar Tekniğinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerine İlişkin Algılarına Etkisi |
Eğitim Fakültesinde Uygulanan Öğretmenlik Uygulamaları Dersine Yeni Bir Bakış: Çevrimiçi Mentorluk (E-Scaffolding) Modeli |
|
Başlangıç Tarihi: |
2024 |
Bitiş Tarihi: |
Devam ediyor |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK |
Takım |
Doç. Dr. Belgin BAL İNCEBACAK (Yürütücü) Doç. Dr. Tuncay CANBULAT (Araştırmacı) Prof. Dr. Süleyman YAMAN (Araştırmacı) Doç. Dr. Gülnur ŞAFFAK ATALAY (Araştırmacı) Doç. Dr. Mevlüt GÜRBÜZ (Araştırmacı) Prof. Dr. Ayşe OĞUZ ÜNVER (Danışman) Dr. Öğretim Üyesi Aslı SARIŞANTUNGAÇ (Araştırmacı) Arş. Gör. Dr. Ezgi GÜN (Araştırmacı)
|
Proje Tanımı |
Eğitim Fakültesinde Uygulanan Öğretmenlik Uygulamaları Dersine Yeni Bir Bakış: Çevrimiçi Mentorluk (E-Scaffolding) Modeli |