TÜBİTAK 2209 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematikte Arduino ile Programlama Üzerine Farkındalıklarının Artırılması |
|
Başlangıç Tarihi: |
11/2022 |
Bitiş Tarihi: |
03/2024 |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK 2209 Projesi |
Takım |
Talip GÜLTEKİN (Yürütücü), Prof. Dr. Serkan NARLI (Danışman) |
Proje Tanımı |
Genel hatlarıyla eğitimin davranışçı ve monoton yapısının değişmesine katkı sağlamakta birlikte öğrencilere STEM kültürünü kazandırmak. |
TÜBİTAK 2209 Müzeler Matematik Eğitiminde Kullanılabilir Mi? Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Bir Tasarım Önerisi |
|
Başlangıç Tarihi: |
05/2022 |
Bitiş Tarihi: |
03/2024 |
Proje Destekleyicisi |
TÜBİTAK 2209 Projesi |
Takım |
Kübra SEVİMLİ (Yürütücü), Prof. Dr. Serkan NARLI (Danışman) |
Proje Tanımı |
Müzelerin matematik eğitiminde kullanılabilirliğinin sorgulanması, öğretmen adaylarının görüşleri ve bu doğrultuda prototip bir matematik müzesi tasarım önerisi. |