Görme Engelli Bireylere Yönelik 3B Fonetik Alfabe: Braille Destekli Dokunsal Materyal Tasarımı ve Değerlendirilmesi
Dr. Öğr. Üyesi Yasemin Kahyaoğlu Erdoğmuş
İngilizce Öğretmen Adaylarının Tükenmişlik Seviyeleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Prof.Dr. Feryal Çubukçu
Öğretmen Adayları arasında Sosyal Medya Kullanımı ve Medya Okuryazarlığı arasındaki Etkileşimin Araştırılması
Arş.Gör Esat Kuzu
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duyu Bütünleme ve Duyu Bütünleme Problemlerine İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi: İzmir İli Buca İlçesi Örneği
Prof. Dr. R. Günseli Yıldırım
Psikolojik danışman adaylarının psikolojik danışma becerilerinin mikro beceri süpervizyon modeli kapsamında geliştirilmesine yönelik süpervizör görüşlerinin incelenmesi
Dr. Öğretim Üyesi Sevgi Uygur
Desmos ile Sanal Sınıflarda Dörtgenler Konusunun Öğretimi
Prof. Dr. Melike YİĞİT KOYUNKAYA
Matematik Öğretmen Adaylarının Chat GPT Kullanarak Matematiksel Modelleme Problemi Oluşturma ve Çözme Sürecinin İncelenmesi
Prof. Dr. Melike YİĞİT KOYUNKAYA
Matematik Öğretmeni Adaylarının Yenilenen Matematik Öğretim Programına Yaklaşımı: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Dayalı Bir İnceleme
Arş. Gör. Beste Selin Koca
Beceri Temelli Soruların Matematiksel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Doç. Dr. Berna Tataroğlu Taşdan
3D Modelleme ile Bayındır’da Çiçekli Yol
Prof. Dr. Raziye Çakıcıoğlu Oban
Çevrimiçi Ortamlar ve Arazi Çalışmaları ile Coğrafya Öğretmeni Adaylarında Deprem Farkındalığının Arttırılması: İzmir Fayı Örneği
Dr. Öğr. Üyesi Hediye Arzu Gökçe Gündüzoğlu
Enerji ve Hareket Konusunda Etkinliklerle Desteklenmiş Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin 11.Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Etkileri
Üç Boyutlu (3D) Yazıcı Destekli Etkileşimli Hikaye Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
Doç. Dr. Tuncay CANBULAT
Coğrafya Öğretiminde Mitolojik Hikayelerin Metaverse ile Oluşturulması (Tamamlandı)
Prof. Dr. Raziye Çakıcıoğlu Oban
Coğrafya Öğretiminde Sayısal Görüntüleme Teknolojilerinin Yeri, Önemi ve Sınırlıkları İnovasyon Kapasite Geliştirme (Tamamlandı)
Prof. Dr. Raziye Çakıcıoğlu Oban
Cumhuriyet’ten Günümüze Türk Paralarındaki Motiflerin Ortaöğretim Coğrafya Derslerinde Kullanımı İnovasyon Kapasite Geliştirme (Tamamlandı)
Prof. Dr. Raziye Çakıcıoğlu Oban
Coğrafya Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Önemi: Buca Eğitim Fakültesi Örneğinde” (Tamamlandı)
Dr. Öğr. Üyesi Hediye Arzu Gökçe Gündüzoğlu
İlkokullarda Görev Yapan Okul Psikolojik Danışmanlarının Kültüre Duyarlı Psikolojik Danışma Yaklaşımlarının İncelenmesi: Nitel Bir Çalışma
Prof. Dr. Aslı Uz Baş
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline Göre 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Etkinlik Kriterleri ve Bilişsel Düzeylerine Göre İncelenmesi
Doç. Dr. Ayşe TEKİN DEDE
Ortaokul Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları Türkiye Yüzyılı Maarif Modeldeki Algoritma ve Teknoloji Vurgusundan Ne Kadar Haberdar ve Hazırlar?
Prof.Dr.Serkan NARLI
Arduino kullanılarak geliştirilen STEM Uygulamalarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi: Yenilebilir Film Tablet Örneği
Prof.Dr.Aybüke PABUÇCU AKIŞ
STEM Etkinliklerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine ve Sürdürülebilirlik ile İlglili Düşüncelerine Etkisinin Araştırılması
Prof. Dr.Aybüke PABUÇCU AKIŞ
Organik Boyar Maddelerin Arıtma Kolunu Tasarımı Stem Modülü
Prof. Dr. Şenol ALPAT
Biyoloji 9. Sınıf öğretim programındaki öğrenme çıktıları ile PISA Fen BilgisiOkuryazarlığı Yeterliklerinin, yenilenmiş Bloomtaksonomisi bilişsel düzeylerine göre oransal tutarlılıklarının incelenmesi
Dr. Öğr. Ü. Elif Gamze Özcan
Taşınabilir Mikro Matematik Müzesi (Matematik Macera Sandığı) Bir Ortaokul Sınıfında Ne Tür Etkiler Oluşturuyor? Sıra-Dışı Bir Uygulamanın Değerlendirilmesi
Prof. Dr. Işıkhan UĞUREL
Matematik Olimpiyatlarına Katılan Kız Öğrencilerin Olimpiyat Yaşamları Üstüne Otoetnografik Bir Çalışma
Prof. Dr. Işıkhan UĞUREL
Okul Kültürünün Bir Parçası Olan Matematiğe Yönelik İnfografiklerin Öğrenci ve Öğretmenler Üzerindeki Etkileri
Prof. Dr. Işıkhan UĞUREL
Ülkemizdeki ve Dünyadaki Matematik Müzelerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir İnceleme ve Matematik Öğreten ve Öğrenenlerin Bu Müzelerine Yönelik Farkındalık Durumları
Prof. Dr. Işıkhan UĞUREL
Biyoloji Eğitiminde Modern Yaklaşımlar: Laboratuvar Çalışmaları, Modelleme Teknikleri ve Öğrenci Geri Bildirimi
Dr. Öğr. Ü. Erkan Özcan
Biyoloji Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Sürdürülebilir Çevre Konusu ile İlgili Bilinç Kazanımları Üzerindeki Etkileri