Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı Stratejik Hedefleri

Üniversitemiz stratejik planı (2021-2025) ile uyumlu anabilim dalı hedefleri ve performans göstergeleri sistematik olarak gözden geçirilmekte ve değerlendirilmektedir. Değerlendirmelerde iç ve dış paydaş katılımı sağlanmaya çalışılmaktadır. Alman Dili Eğitimi Eğitimi Anabilim Dalı’nda her yıl akademik çalışmalar, sosyal ve kültürel etkinlikler anabilim dalı toplantılarında görüşülerek karara bağlanır. Bununla birlikte derslerin verimli işlenmesi ve izlenmesi için de toplantılar yapılarak kararlar alınır. Öğretim üyelerin akademik yayın raporları ve akademik teşvik puanları akademik performans göstergesi olarak değerlendirilir. Bunun yanında yaptıkları proje çalışmaları, öğrencilerle yürütmüş oldukları etkinlikler de performans göstergesi olarak değerlendirilir.

Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalının Stratejik Amaç ve Hedefleri

 

Amaç 1 Bilimsel ve Öncül Araştırma Kapasitesini Geliştirmek
Hedef 1 Öğretim üyelerinin güçlü ve zayıf oldukları akademik yönlerin akran eğitimi ile geliştirilmesi
Hedef 2 Bilimsel ve öncül araştırma kapasitesini arttırma amacı ile dekanlık desteği ile  fiziksel altyapının güncellenmesi
Hedef 3 Ulusal ve uluslararası bilimsel yayın, akademik proje nitelik ve niceliğinin geliştirilmesi
Amaç 2 Eğitim ve Öğretim Kalitesini Geliştirmek
Hedef 1 Eğitim ve öğretim programlarının güncel gelişmeler ışığında iyileştirilmesi
Hedef 3 Öğrencilerin eğitim, öğretim ve gönüllü toplumsal etkinliklere katılım motivasyonlarının geliştirilmesi
Amaç 3 Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek
Hedef 1 Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğrenci, mezun ve paydaşlarını bir araya getirerek işbirliğine dayalı ağlar oluşturulması, iş ve dış paydaş katılımı ile genel durum değerlendirilmesi ve rapor edilmesi
Hedef 2 Anabilim Dalı içi görev dağılımı ve tanımları yapılması ve sürekliliğinin sağlanması  paylaşım belgesi
Hedef 3 Eğitimde iyi uygulamaların, sosyal ve toplumsal etkinliklerin artırılması