Üniversitemiz stratejik planı (2021-2025) ile uyumlu anabilim dalı hedefleri ve performans göstergeleri sistematik olarak gözden geçirilmekte ve değerlendirilmektedir. Değerlendirmelerde iç ve dış paydaş katılımı sağlanmaya çalışılmaktadır. Alman Dili Eğitimi Eğitimi Anabilim Dalı’nda her yıl akademik çalışmalar, sosyal ve kültürel etkinlikler anabilim dalı toplantılarında görüşülerek karara bağlanır. Bununla birlikte derslerin verimli işlenmesi ve izlenmesi için de toplantılar yapılarak kararlar alınır. Öğretim üyelerin akademik yayın raporları ve akademik teşvik puanları akademik performans göstergesi olarak değerlendirilir. Bunun yanında yaptıkları proje çalışmaları, öğrencilerle yürütmüş oldukları etkinlikler de performans göstergesi olarak değerlendirilir.
Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalının Stratejik Amaç ve Hedefleri
Amaç 1 | Bilimsel ve Öncül Araştırma Kapasitesini Geliştirmek |
Hedef 1 | Öğretim üyelerinin güçlü ve zayıf oldukları akademik yönlerin akran eğitimi ile geliştirilmesi |
Hedef 2 | Bilimsel ve öncül araştırma kapasitesini arttırma amacı ile dekanlık desteği ile fiziksel altyapının güncellenmesi |
Hedef 3 | Ulusal ve uluslararası bilimsel yayın, akademik proje nitelik ve niceliğinin geliştirilmesi |
Amaç 2 | Eğitim ve Öğretim Kalitesini Geliştirmek |
Hedef 1 | Eğitim ve öğretim programlarının güncel gelişmeler ışığında iyileştirilmesi |
Hedef 3 | Öğrencilerin eğitim, öğretim ve gönüllü toplumsal etkinliklere katılım motivasyonlarının geliştirilmesi |
Amaç 3 | Kurumsal Kapasiteyi Güçlendirmek, Paydaşlarla Etkileşimi ve Toplumsal Hizmet Kalitesini Geliştirmek |
Hedef 1 | Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğrenci, mezun ve paydaşlarını bir araya getirerek işbirliğine dayalı ağlar oluşturulması, iş ve dış paydaş katılımı ile genel durum değerlendirilmesi ve rapor edilmesi |
Hedef 2 | Anabilim Dalı içi görev dağılımı ve tanımları yapılması ve sürekliliğinin sağlanması paylaşım belgesi |
Hedef 3 | Eğitimde iyi uygulamaların, sosyal ve toplumsal etkinliklerin artırılması |